StiliuSOS – Ar Verta Klausti Stilisto Patarimų Online? 1


Nors dažniausiai išbandau ir aprašau produktus ir paslaugas, skirtas vaikams – šįkart papasakosiu apie savo patirtį naudojantis moterims skirta paslauga. Neseniai išbandžiau Agnės Jagelavičiūtės stiliaus konsultacijų paslaugą StiliuSOS.

Kaip viskas veikia

Sistema veikia paprastai:
1. Eini į StiliuSOS puslapį;
2. Įvedi norimą klausimą (galima pridėti ir nuotraukų);
3. Susimoki už konsultaciją;
4. Gauni atsakymą.
Visą procedūrą galima atlikti ir užsiregistravus, ir neužsiregistravus. Užsiregistravus galima suvesti dar kiek daugiau asmeninių duomenų, leidžiančių geriau jus pakonsultuoti. Pvz. ūgį ir svorį. Būtent dėl šitos priežasties aš rekomenduoju naudotis StiliuSOS paslaugomis, užsiregistravus jų svetainėje.

stiliusos

Mano įspūdžiai apie StiliuSOS

Mano klausimas buvo tikrai nelengvas. Na tikrai ne iš tų – „va čia dviejų rankinukų nuotraukos, kuris gražesnis?“. Įdėjau dvi savo nuotraukas visame baisume ir paprašiau parekomenduoti rūbą, kuris užmaskuotų visus figūros „upgreidus“, kurie atsirado susilaukus trijų vaikų. Kalbant konkrečiau:

  • Lašinių „gelbėjimosi ratas“ aplink liemenį;
  • Po paskutinio gimdymo taip iki galo ir neišnykęs pilvas. Jo jo, atrodau kaip kokį 5-ą mėnesį nėščia;
  • Ir žinoma – užpakalis.

Užduotį dar turėjo kiek apsunkinti ir faktas, kad and krūtinkaulio šalia kaklo turiu didelį randą, todėl negaliu dėvėti jokių rūbų su bent kiek didesne iškirpte. Taip pat paminėjau, kad rūbai turi būti tinkami ir eiti į darbą, ir vakare į kavinę su draugėmis.

STILIUSOS KONSULTACIJOS KAINA:
7 Eurai arba 10 kreditų už vieną klausimą. Taigi, stilisto konsultacija tikrai ne prabanga ir nelabai išeina pasakyti, kad „nesąmonės tie stilistai, aš tokių pinigų neuždirbu, kad konsultuočiaus“.

KAS PATIKO:

  • Afigienai greitai! Klausimą parašiau trečią valandą nakties, atsakymą gavau 12-ą valandą dienos. Tiesa, ne per vieną darbo valandą, kaip žadama pačiame StiliuSOS puslapyje, bet still good enough. T.y. jeigu šiandien per pietų petrauką galvosi apsišopinti, tai siųsk klausimą ryte ir dar iki pietų pertraukos gausi patarimą ko konkrečiai ieškoti parduotuvėje.
  • Atsakymas tikrai kokybiškas ir matosi, kad prie jo buvo gerai padirbėta. Nors iš pirmo žvilgsnio vos du sakiniai atsakyme gali sudaryti klaidingą įspūdį, kad stilistė „nepersistengė“, tačiau akivaizdu, kad darbo įdėta nemažai. Žodžiais trumpai ir aiškiai paaiškinta kokių rūbų dairytis, taip pat šalia pridėtos 5 nuotraukos su rekomenduojamais rūbais, kad atsakymą labiau suprastų ir tos, kurios neturi fantazijos ar nelabai suvokia kas per dalykas yra „trapecijos formos palaidinukė“. Paprasčiau tariant – peržiūrėjus atsakymą viskas liko aišku ir paprasta. Ir beliko tik eiti į parduotuvę ieškoti jau konkretaus rūbo, atitinkančio rekomendacijas.
  • Viskas paprasta, aišku, konkretu ir už normalią kainą. Nors mačiau, kad Supermamose kažkas rašė jog „kam čia tos jagelavičiūtės, meskit nuotrauką į supermamas ir mes, merginos dar geriau ir nemokamai pakonsultuosim„. Bet bliaxa, merginos – bent šitoje srityje nebūkit pigios. Aš jau nekalbu apie tai, kad reikia turėti amebos smegenis, jog savo pusnuogės nuotraukas kelti į kažkokį viešą forumą kitų apžiūrai ir konsultacijoms (StiliuSOS viskas konfidencialu ir nei jūsų klausimo, nei atsakymo nemato niekas, apart jus ir stilistą). Aš kalbu apie tai, kad konsultuotis forumuose su „mergaitėmis“ nežinia iš kur, išmanančiomis nežinia ką – tai tas pats, kas bėgti į supermamas ir klausti „ar gali būti kad aš nėščia“, vietoje to, kad nuspirkti nėštumo testą. Tai jeigu nesat tikros dėl savo pačių skonio, neturit draugės, kurios patarimais stiliaus srityje pasitikit – geriau jau sukrapštykit tuos 7 Eurus.

 

KAS NEPATIKO:
Nors neturiu jokių priekaištų stilistų komandai, turiu šiek tiek priekaištų programuotojui/IT projekto vadovui ar nežinau kas ten buvo atsakingas už techninį pačios platformos įgyvendinimą:

  • Į laukelį, kuris skirtas parašyti visą klausimą stilistui, galima parašyti ne daugiau 250-ies simbolių. Žiauriai per mažai! Greta savo klausimo, galima prisegti dvi nuotraukas, ką aš ir padariau. Bet dvi nuotraukos – irgi per mažai. Įdėjau iš priekio, iš šono, o iš užpakalio netilpo! Todėl žiauriai parinaus ar gerbiami stilistai tikrai pastebės, kad mano užpakalis storas ir kojos irgi taip nelabai plonos. Paskui kankinaus kokias 20 minučių galvodama kaip čia į tą vieną mini sakinį sutalpinti visas savo bėdas, kurias stilistas turės žinoti, norėdamas atsakyti į mano klausimą. Ir ne tik bėdas – į tuos 250 simbolių turi tilpti ir pats klausimas.
    Na juk galima padidinti simbolių skaičių? Suprantu, kad taip saugotės nuo gudruolių, kurios bando į vieną užklausą sudėti 15 klausimų. Bet tuo pačių apsunkinant naudojimąsi platforma normaliems vartotojams.
  • Pats puslapis kartais yra neaiškus, klaidinantis arba IT specialistų kalba tariant – „reikia tvarkyti UX“.  Na pvz. – nurodoma, kad vieno klausimo uždavimas kainuoja 10 kreditų arba 7 Eurus. Aš automatiškai puoliau ieškoti kur ir kaip papildyti savo sąskaitą tai kreditais. Ir neradau. Pasirodo, kad reikia užpildyti klausimo uždavimo laukus, ir jau tada, paskutiniame žingsnyje, sistema paprašys susimokėti. Žiauriai neintuityvu ir prireikė kokiu 15 minučių kol suradau. 🙁
    Nes man tikrai intuityviai nesinorėjo rašyti klausimo, neradus kaip papildyti savo saskaitos kreditais. Tiesiog bijojau, kad sugaišus daug laiko klausimo rašymui, sistema man praneš, kad aš neturiu pakankamai kreditų klausimo uždavimui, todėl adios amigo – atsakymo negausiu, o mano suvestas klausimas net nebus išsaugotas.

KO DAR LABAI NORĖTŲSI:
Čia šiaip pagalvojau – būtų amazing, jeigu vieną dieną StiluSOS greta konsultacijos iškart galėtų ir pasiūlyti nusipirkti tinkamą rūbą kokiame nors eshope – tiesiog išvestų šalia kelias siūlomas alternatyvas. Ir užsikasusios trijų vaikų mamos galėtų keliais mygtukų paspaudimais pajamti tai, kas tinka. Be laiko gaišimo bėgiojimui po akropolius ir ieškant rekomenduoto rūbo. Užsienio mados platformose jau yra panašių sprendimų. Tiesa ten, neretai konsultacijos ne tokios kokybiškos ir labiau automatizuotos (iš serijos – pasirenki koks tavo figūros tipas ir gauni pasiūlymą, ką vertėtų nusipirkti online ir iš kur būtent nusipirkti). Stilistams procentas nuo online rūbų pardavimų – yra papildomas būdas uždirbti daugiau iš savo paslaugų. Na o klientėms – tai afigienai patogus ir geras dalykas.

MAMALOGO BALAS:
5 iš 5.

Komentarai


Parašykite komentarą

One thought on “StiliuSOS – Ar Verta Klausti Stilisto Patarimų Online?

  • Mona

    Tai Jums tik viena variantą pateike? Trapecijos formos palaidinė ir viskas?
    Nesupraskit klaidingai, bet tiek tai ir aš sugebėčiau patarti.